Bahno z mrtvého moře
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Dlouhevlasy.cz -> Regenerace a podpora růstu
 Vložte téma mezi Oblíbené&sid=1cd9caeeb04dec795fda2a5484ae06ceZobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
dmartinka
81-160
81-160


Založen: 29.2.2008
Příspěvky: 144

PříspěvekZaslal: pá únor 29, 2008 2:58 pm    Předmět: Bahno z mrtvého moře Citovat

Čaute všichni, jsem na tomto serveru nováček, ale jsem moc ráda, že jsem ho našla, mám taky dlouhé vlasy, tak vaše rady moc vítám... Jen jsem tady nenašla téma, které mě moc zajímá - BAHNO Z MRTVÉHO MOŘE - jeho účinky na vlasy a vlasovou pokožku.. Zkusili jste někdo tento zázrak na vlásky?? Já plánuju jeho koupi a zároveň ho používat i na obličej a kůži celého těla.. V nejbližší době mám v plánu jít ke kadeřnici na přeliv, tak by mě taky zajímalo, jestli se bahno může používat i na takto barvené vlásky..
Předem díky Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Herminka
>RADA STARŠÍCH<


Založen: 10.8.2007
Příspěvky: 3260

PříspěvekZaslal: pá únor 29, 2008 3:45 pm    Předmět: Citovat

Martinko, bahno z mrtvého moře bude asi podobné jako lávová zem, o které je obsáhlé vlákno zde. Někdo na ni nedá dopustit, jinému vlasymoc neumyje. Stejně je to i s barvou, mně třeba hennu asi trochu stahuje, jiným barva drží bez ohledu na to, čím myjí...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dmartinka
81-160
81-160


Založen: 29.2.2008
Příspěvky: 144

PříspěvekZaslal: pá únor 29, 2008 3:55 pm    Předmět: Citovat