Reklamace !?
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Dlouhevlasy.cz -> Hyde park aneb Pokec
 Vložte téma mezi Oblíbené&sid=63da33f62d02af355cbad66f88effcb7Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Byla vždy vaše reklamace uspěšná?
ano
12%
 12%  [ 1 ]
ne
87%
 87%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 8

Autor Zpráva
kalakai
>RADA STARŠÍCH<


Založen: 1.2.2008
Příspěvky: 965

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 4:41 pm    Předmět: Reklamace !? Citovat

Stalo se vám někdy, že jste si koupili něco přes internet - zboží neodpovídalo vaši představě, tak jste ho poslali zpět a čekali na penízky.. a čekali.. a nikdo z obchodu se neozýval?

Mě se to stalo nyní. objednala jsem si na www.001shop.cz hennu, nějaké vzorky a krém. Měl být hodně přírodní (schválně píši hodně, páč vim, že trochu chemie používají) jenže byl hooodně chemický a to na moji vyrážkovou pusu prostě není.

tak jsem obratem(hned druhý den) zaslala balíkem krém zpět se vším co k tomu mělo být.. a čekám už 14 dnů na peníze.. a nic. Na maily nikdo neodpovída.. ani výhružka obchodní inspekcí nezabrala..telefon byl obsazený.. tohle chování se mi vůbec nelíbí..
Stalo se vám to taky někdy?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
helenkaaa
81-160
81-160


Založen: 2.3.2007
Příspěvky: 134

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 4:50 pm    Předmět: Citovat

Tak zkusíme nějaké řešení Smile
Nevím, jestli jsi jim do balíku ke zboží napsala, že se jedná o reklamaci nebo vrácení zboží bez udání důvodu.
Pokud vracíš zboží bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí, má prodejce lhůtu na vrácení peněz 30 dnů od té doby, kdy převezme zásilku on.
Být prodejcem, tak mě vyhrožování ČOI po uplynutí poloviny lhůty dost naštve a naschvál pošlu peníze až na poslední chvíli Laughing Ale jinak uznávám, že trocha komunikace je přinejmenším slušnost
No, a nějaká užitečná rada: podívej se do obchodních podmínek, je možné, že třeba ještě zasílají dobropis k podpisu nebo tak něco. Pokud tam nic nebude, tak po marném uplynutí těch 30 dnů od převzetí zásilky prodejcem (zdůrazňuji převzetí), pošli na adresu sídla firmy (nebo uvedenou jako kontaktní) výzvu k úhradě do x dnů, třeba 7. Když nebudou reagovat, tak teprve realizovat výhrůžky - abys dostala zpět peníze, muselo by to jít k soudu, ČOI jim může dát pokutu. Ale samozřejmě vždy pohodlnější i pro tebe je dohoda.
Pokud jsi to koncipovala jako reklamaci (že zboží neodpovídá uvedeným vlastnostem - tj. rozpor s kupní smlouvou), tak je to zase malinko jinak, ale i tak má prodejce lhůtu na posouzení... podrobněji kdyžtak později.
Jinak dost se dočteš třeba na www.spotrebitele.info (sdružení obrany spotřebitelů)


Naposledy upravil helenkaaa dne út květen 12, 2009 4:53 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
helenkaaa
81-160
81-160


Založen: 2.3.2007
Příspěvky: 134

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 4:52 pm    Předmět: Citovat

Jinak, tedy abych odpověděla na dotaz Smile tak zkušenosti s e-shopy mám velmi dobré, ale to je jednak o štěstí a jednak to je proto, že sama jeden vlastním, tak se vždycky snažím chovat tak, jak bych si vroucně přála, aby se chovaly naše zákaznice Laughing ona ta strana prodejce to taky nemá vždy jednoduché... no ale domluvit se dá v 99% případů
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kalakai
>RADA STARŠÍCH<


Založen: 1.2.2008
Příspěvky: 965

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 5:01 pm    Předmět: Citovat

mě hlavně naštvalo to, že jsem paní napsala slušně dva maily, počkala mezi oběma týden, kdy mi peníze vrátí. jenom jsem se zeptala.. ani mi nehodlala oznámit, jestli zásilka došla v pořádku zpět.. ale posílat na mail, at jim ohodnotíš zboží na webu to jo..
na webu mají, že ho můžeš vrátit v orginálním obalu do 14 dnů a po té ti budou zaslány peníze.. žádná doba na vrácení není uvedená
ale divné je, že chtějí zpět i fakturu, i když si necháváš nějaké zboží.
Ještě před odesláním jsem psala paní mail, že ji zpět posílám ten krém balíkem.. takže za 14dnů se mi jako mohl někdo ozvat...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kalakai
>RADA STARŠÍCH<


Založen: 1.2.2008
Příspěvky: 965

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 5:04 pm    Předmět: Citovat

já jsem ji to posílala jako zboží které nechci. protože jsem vlastně byla oklamána. do ted neznám ani složení vzorků, které mi zaslala (což by ti na žádost měla také sdělit..) nepsala jsem ji tam,že to reklamuji, jenom že ho zasílám zpět, že ho nechci. a čislo učtu.
Do mailu jsem ji napsala, že ho vracim a že jsem splnila všechny jejich podmínky - do 14dnů a i s fakturou, orginálně zabalené.. kdybych to reklamovala, tak to mohu aspon otevřít. takhle jsem si jenom přečetla vzadu složení a ihned poslala zpět.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kalakai
>RADA STARŠÍCH<


Založen: 1.2.2008
Příspěvky: 965

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 5:07 pm    Předmět: Citovat

mimochodem tu čoi mi poradil mladší bratr, páč se mu to už párkrát stalo. skládá si pc a hodně objednává z netu Smile prej to vždycky zabere Very Happy teda on říkal obchodní komisi, ale má v tom trošku zmatek.Wink

Naposledy upravil kalakai dne út květen 12, 2009 5:07 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
helenkaaa
81-160
81-160


Založen: 2.3.2007
Příspěvky: 134

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 5:07 pm    Předmět: Citovat

To jo, že se mohla ozvat, to vůbec nepopírám... to je přesně ta slušnost (ale zase na druhou stranu ne povinnost, co naděláš Rolling Eyes ) Ta lhůta na vrácení peněz je ze zákona, tu si prodejce nemůže vymyslet (to, že by měla být i v obchodních podmínkách, je věc jiná).
Ono je možné, že to prostě vzala na vědomí, a peníze bez problémů vrátí v předepsané lhůtě, a jen se jí nechce odpovídat. Nebo pokud je to naopak velký obchod, tak se tam na nějaký osobní přístup k zákazníkům nehraje.
No, prostě jsem jen chtěla naznačit, abys zatím nepanikařila a počkala, až uplyne ta zákonná lhůta a pak se teprve bránila (ale účinně)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
helenkaaa
81-160
81-160


Založen: 2.3.2007
Příspěvky: 134

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 5:09 pm    Předmět: Citovat

Jo, to že chtějí fakturu, to je naprosto v pořádku (je to pro ně doklad, že jsi to opravdu koupila u nich), nicméně by měla stačit kopie.
Ona ta ČOIka je dobrá opravdu jen na vyhrožování, prodejcům můžou dát pokutu, ale tobě peníze zpět získat nepomůžou
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kalakai
>RADA STARŠÍCH<


Založen: 1.2.2008
Příspěvky: 965

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 5:12 pm    Předmět: Citovat

helenkaaa napsal:
To jo, že se mohla ozvat, to vůbec nepopírám... to je přesně ta slušnost (ale zase na druhou stranu ne povinnost, co naděláš Rolling Eyes ) Ta lhůta na vrácení peněz je ze zákona, tu si prodejce nemůže vymyslet (to, že by měla být i v obchodních podmínkách, je věc jiná).
Ono je možné, že to prostě vzala na vědomí, a peníze bez problémů vrátí v předepsané lhůtě, a jen se jí nechce odpovídat. Nebo pokud je to naopak velký obchod, tak se tam na nějaký osobní přístup k zákazníkům nehraje.
No, prostě jsem jen chtěla naznačit, abys zatím nepanikařila a počkala, až uplyne ta zákonná lhůta a pak se teprve bránila (ale účinně)


zase tak málo času asi nemá když posílá zákazníkům na mail, at hodnotí vybrané výrobky, co si objednali.
trocha komunikace by nezaškodila, když se tě zákazník na něco ptá a zvláště pak, když chce vědět, co jsi mu v tom nepopsaném kelímku vlastně poslala.
V tomhle je třeba super najadashop. Zeptáš se a paní Ti hned odpoví co a jak, ochotně ti napíše složení. víš co kupuješ a né zajíce v pytli aneb parafin a parabeny převlečené za přírodní krém.
no počkám a uvidim. ale psát, že po zaslání zboží zpět ti bude částka převedena je zavádějící a zvláště pak, když se nikoho nedovoláš, co vlastně bude..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kalakai
>RADA STARŠÍCH<


Založen: 1.2.2008
Příspěvky: 965

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 5:14 pm    Předmět: Citovat

helenkaaa napsal:
Jo, to že chtějí fakturu, to je naprosto v pořádku (je to pro ně doklad, že jsi to opravdu koupila u nich), nicméně by měla stačit kopie.
Ona ta ČOIka je dobrá opravdu jen na vyhrožování, prodejcům můžou dát pokutu, ale tobě peníze zpět získat nepomůžou

upřímě, už delší dobu mám pocit, že peníze neuvidim.. a pak když už nepomužou jednomu, tak aspon dají varování, at to nedělají jiným..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď Jdi na stránku 1, 2  Další

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.