Šití
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 30, 31, 32  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Dlouhevlasy.cz -> Hyde park aneb Pokec
 Vložte téma mezi Oblíbené&sid=deee2be2399de55af520efb8805754e5Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
egle
~ Strážkyně tématu ~


Založen: 20.5.2007
Příspěvky: 2607

PříspěvekZaslal: so říjen 17, 2009 10:16 am    Předmět: Šití Citovat

Vlákno přímo o šití jsem nenašla, tak zakládám.
Jak už jsem psala, mamčin prehistorický jugoslávský šicí stoj umřel a já si asi v budoucnu koupím svůj (abych mohla ušít to pyžamo, co mám nastříhané), tak jsem se chtěla zeptat, jestli mi můžete poradit, podle čeho stroj vybírat, na co si dát pozor a tak. Jsem úplný začátečník, takže žádné megadrahé profistroje nepřipadají v úvahu, spíš něco v nižší cenové kategorii.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kassy
81-160
81-160


Založen: 9.2.2009
Příspěvky: 100

PříspěvekZaslal: so říjen 17, 2009 9:33 pm    Předmět: Citovat

Jé, super vlákno Very Happy
Já jsem nenarostla ani na 160 cm, zato jsem ženská se vším všudy (tj. s prsama a zadkem), tudíž sehnat padnoucí oblečení je oříšek. Po šicím stroji sahám poměrně často.

Šiju na prastaré Veritasce a kupovat nový stroj se zatím nechystám, takže konkrétní radu ti bohužel nedám, ale tak aspoň pár obecných:

Důležité jsou kovové "vnitřnosti", plastovým se vyhni, nemají takovou odolnost, brzo se opotřebují a taky stroj pak nemá takovou sílu třeba na prošití několika vrstev džínoviny.
I když nechceš moc utrácet, sáhni po nějaké ověřené značce (např. Janome, Veronica, Pfaff, Husqvarna), kupovat nějaký noname z hypermarketu se sice zdá finančně výhodnější, ale za tu poruchovost a nízkou kvalitu to většinou nestojí (zkušenosti z jiných fór).