Skolioza
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Dlouhevlasy.cz -> Krása, móda, zdraví + strava
 Vložte téma mezi Oblíbené&sid=f99446eba934b6d8a5ee0419a8bb7730Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mauči
161-320
161-320


Založen: 17.6.2009
Příspěvky: 205

PříspěvekZaslal: st listopad 18, 2009 3:47 pm    Předmět: Skolioza Citovat

Byla jsem dnes u lékařky na vstupním vyšetření kvůli nové práci. Ta lékařka mi řekla, že mám prý dost skoliozu! Shocked Já teda koukala jak zjara, jako dítě jsem měla záda rovná, ani moje obvodní lékařka nic takového nezjistila. Záda mě nebolí, prostě no problemo. Ale toto mě vyděsilo, máte to někdo? Bolí vás z toho záda? Prý už tomu nijak nepomůžu, jen mám cvičit na záda pro zpenění svalstva... Třeba to ta doktorka jen viděla blbě. Zrptám se obvoďačky, až tam půjdu...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
psilocybe
~ Strážkyně tématu ~


Založen: 28.7.2009
Příspěvky: 2159
Bydliště: Vybrat

PříspěvekZaslal: st listopad 18, 2009 4:04 pm    Předmět: Citovat

Mám skoliozu diagnostikovanu už niekoľko rokov,vlastne odmalička. Bolesti chrbta mávam, ale myslím že pravidelným cvičením sa dá tomu značne pomôcť, len to chce cvičiť. Pretože bolesti sa objavujú ked dlhšie necvičím, alebo ked dlho sedím/stojím(napr. skúškové).
Prajem nech chtbát nebolí Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bloodQUEEN
>RADA STARŠÍCH<


Založen: 13.4.2009
Příspěvky: 1031

PříspěvekZaslal: st listopad 18, 2009 6:36 pm    Předmět: Citovat

Mám skoliózu 2. stupňa Sad Pretože moja obvodná doktorka je **** a keby nebolo mojej mamy možno by som to mala aj v horšom stave. Viem, že sa mi chrbát už nenapraví ale to cvičenie fakt pomáha Wink Len tá nechuť (a v mojom prípade aj korzet Confused )...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mauči
161-320
161-320


Založen: 17.6.2009
Příspěvky: 205