čiernovlaska chce byt hneda :)

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Dlouhevlasy.cz -> Jste u nás noví? Představte se, zeptejte se, uvolněte se :)
 Vložte téma mezi Oblíbené&sid=f3bf873d87a388944da73ff2fca86f16Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pollinka
0-7
0-7


Založen: 20.4.2010
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: st duben 21, 2010 2:09 pm    Předmět: čiernovlaska chce byt hneda :) Citovat

ahojte všetci,
velmi sa mi tu u vas paci a cele vecery tu vycitujem dobre rady Smile preto som sa sem pripojila aby som aj ja mohla poradit niekomu, ale aj aby mne bolo poradene ked to budem potrebovat Smile
som studentka logopedie a mam dlhe vlasy do pol chrbta, povodna farba svetlo hneda, potom nafarbene na cokolaadovo hnedu, neskor na ciernu (v domienke ze to bude opat cokoladova - od palette) - foto v galerii.
mam na zaciatok otazocku :
momentalne som v stadiu prechodu z ciernej na hnedu. uvazujem, ktora faba mi najviac pristane a tu mi mozno poradite Smile a tiez by som sa rada spytala na nejaku peknu hnedu ale nepermenentnu farbicku..... mozno casting (palette radsej nie - tá mi vyrastala ako farba) ... dakujeeeeeeeeeeem Smile za kazdu radu ohladom nejakej peknuckej farby, ktorá by sa podla vás hodila na moje vlasy budem moc vdacna Smile vasa pollinka :-*
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
janullla
161-320
161-320


Založen: 15.1.2008
Příspěvky: 236

PříspěvekZaslal: st duben 21, 2010 5:52 pm    Předmět: Citovat

ahoj polinka. som rada, ze sa k nam pridala dalsia krasna slovenka. urcite tu najdes vela dobrych rad, prispevkov a hlavne tu spoznas skvelych ludi.
mne sa najviac pacis v tej tvojej prirodzenej hnedej farbe, potom ti svedci aj ta tmavsia hneda. urcite nezostavaj pri ciernej farbe, posobi na tebe moc tvrdo, neprirodzene, k tvojim jemnym crtam tvare pasuje trochu svetlejsi odtien, skor nejaky tmavsi hnedy. co sa tyka farieb, zatial nemam skusenosti, pretoze ja si vlasy nefarbim. Wink