Hledam muze a zeny s dlohymi vlasy pro vytvarny projekt

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Dlouhevlasy.cz -> Umění, film, divadlo, architektura, literatura
 Vložte téma mezi Oblíbené&sid=9272703719ac58cbe1827da1f399fcbdZobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Tereza.photography
0-7
0-7


Založen: 12.7.2011
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: út červenec 12, 2011 4:39 pm    Předmět: Hledam muze a zeny s dlohymi vlasy pro vytvarny projekt Citovat

Dobry den,

jsem studentkou fotografie na Royal College of Art v Londyne a momentalne pracuji na projektu o lidech s extreme dlohymi vlasy. Jde o fotografie ve studiu i v pleneru a inspiraci my jsou predevsim Viktorianske portrety zen s dlouhymi vlasy. Fotografuji s velkformatovym fotoaparatem na film (nikoliv digitalne atp.)
Jako student si nemohu dovolit honorar, ale rada docestuji kamkoliv, kde je treba, a nebo proplatim jizdne. Take dodam vysledne fotografie v digitalni podobe.

V Londyne jsem vyhrala nekolik soutezi pro mlade fotografy a byla jsem vybrana jako jedna z nejlepsich fotografek mezi studenty fotografie ve Velke Briatnia. Svou praci jsem jiz vystavovala ve Velke Britania, USA, Francii, Cesku a Svycarsku.

Foceni by probehlo nekdy v prubehu leta a nebo na podzim.

Pokud mate zajem, kontaktujte mne prosim na me emailove adrese: tereza.photography@googlemail.com a zaslete prosi aspon jednu fotografii.

Predem dekuji za jakoukoliv pomoc!

S pozdravem,
Tereza
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nicole
>RADA STARŠÍCH<


Založen: 10.7.2008
Příspěvky: 6825

PříspěvekZaslal: út červenec 12, 2011 7:35 pm    Předmět: Citovat

Čau, možná by pomohlo, kdybys sem dala odkaz na nějaké své práce. Případně se spojila s adminem (Aha) a dala nějaké fotky sem do galerie coby hostující fotograf;-)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tereza.photography
0-7
0-7


Založen: 12.7.2011
Příspěvky: 3