Jsem nováček, který chce změnu a neví, na koho se obrátit.

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Dlouhevlasy.cz -> Jste u nás noví? Představte se, zeptejte se, uvolněte se :)
 Vložte téma mezi Oblíbené&sid=66cd846c828743c40265e64ab9847034Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Cairo
0-7
0-7


Založen: 12.4.2013
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: ne duben 14, 2013 8:41 am    Předmět: Jsem nováček, který chce změnu a neví, na koho se obrátit. Citovat

Ahoj, s příchodem jara jsem začal uvažovat o nějake té změně účesu. Mám světlejší delší vlasy k lopatkám dookola stejné délky. Nošené buď jen tak volně nebo v culíku, tím mé účesové variace končí Very Happy. Má představa byla a zatím ještě stále je, nechat se jednoduše svěřit do péče člověka, který své práci rozumí, nové trendy mu nejsou cizí, má zkušenosti zejména se stříháním mladších lidí, idelaně mužů s delšími vlasy. Hledám zkrátka někoho, kdo je ochoten nabídnout několik variant s případnýmy radami a nasledně je schopen i akceptovat přání zákazníka ,,,,, a né posad se, ja vím jak na to a co asi chceš! ostříhat, zaplatit, vypadnout. Rolling Eyes

A proto začalo mé hledaní vlasových studii, různých kadeřnictví a salonu po internetu, což se brzo ukázalo o dost komplikovanější, než se zprvu jevilo Very Happy ,proto jsem se rozhodl obrátit se na lidi ze zdejšího fóra a využít jejich zkušenosti s výběrem správného zařízení. Hledám v Ostravě a blízkém okolí. Proto mi prosím napište kde si myslíte, že jsou ti správní lidé které hledám! Za důležitou informaci považuji i kadeřnictví kterým bych se měl rozhodně vyhnout. Smile
Věřím , že se mi na dlouhých vlasech bude líbit a naleznu zde spoustu užitečných rad.

P.S. výsledný účes nemusí být zrovna konvenční, na mou práci takovéto věci namejí žadny vliv, ikdyž s nějakou výraznou změnou barvy nepočítám ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích: