Pozdrav od nového člena na DV

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Dlouhevlasy.cz -> Jste u nás noví? Představte se, zeptejte se, uvolněte se :)
 Vložte téma mezi Oblíbené&sid=52e65861f2a3e9a7582ba7c4beb1d222Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
kisok
0-7
0-7


Založen: 1.1.2015
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: čt leden 01, 2015 12:32 pm    Předmět: Pozdrav od nového člena na DV Citovat

Ahoj. Jsem tady nováček a chtěl bych všechny pozdravit. Jsem Petr a je mi 28 let. Už odmalička mi přišlo zajímavé a zvláštní když měl někdo hodně dlouhé vlasy. Postupně jsem pak přemýšlel o tom že bych i já měl dlouhé ale připadalo mi že to je něco co kluci mít nemůžou a i jsem se styděl. Ve 22 jsem si ale stejně řekl že to zkusím a uvidím. Už je to šest let a pořád držím. Mám dáno že mám vlasy celkem kvalitní tak doufám že se to nezmění. V prosinci jsem si nechal zastřihnout konečky a pak měřil. Jsem na 95 cm. Asi sem moc kluků nechodí a není to téma pro kluky ale já bych se rád přidal. Přeji všem hodně zdraví a štěstí v Novém roce. Zdraví Petr
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Elisse
161-320
161-320


Založen: 1.4.2012
Příspěvky: 231

PříspěvekZaslal: čt leden 01, 2015 3:30 pm    Předmět: Citovat

Ahoj Petře Smile vítám tě na DV a gratuluji ke krásným a úctyhodným 95 cm. Myslím, že tento server poslouží jak holkám, tak klukům, tak se ti tu snad bude líbit, jako mně. Vše nejlepší do roku 2015. Ať rostou. Zdraví Eli
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sidonie
ADMIN


Založen: 3.1.2008
Příspěvky: 4131

PříspěvekZaslal: so leden 03, 2015 12:52 pm    Předmět: Citovat

Vítej u nás. Tu jsou dlouhovlasí muži velmi vítáni Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Nicole
>RADA STARŠÍCH<


Založen: 10.7.2008
Příspěvky: 6825

PříspěvekZaslal: čt leden 15, 2015 7:18 pm    Předmět: Citovat