Mayuri Henna

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Dlouhevlasy.cz -> Barvy a henna
 Vložte téma mezi Oblíbené&sid=8562d65f2b96525bfb1a1f0d9765d681Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
plotlinka
0-7
0-7


Založen: 21.1.2016
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: čt leden 21, 2016 4:25 pm    Předmět: Mayuri Henna Citovat

Zdravím, jsem nováček v barvení hennou. Dnes jsem si byla koupit ve zdravé výživě hennu a panní mi poradila, nebo resp. našla hennu s mou požadovanou barvou - zrzavou. Moje přírodní barva je zrzavá, ale taková nezajímavá, raději bych trochu sytější, do měděná, s trochou hnědého nádechu Very Happy. V čem spočívá můj dotaz ? Tuto hennu jsem nikdy na interněte, když jsem hledala info neviděla a tak se ptám, zda má někdo zkušenosti. A druhá věc je ta, že na obrázku ma slečna zrzavou barvu vlasů ale nápis je "natural brown", tak mě to trošku děsí, co mi to na hlavě vykouzlí. Rolling Eyes Smile Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jitt
~ Strážkyně tématu ~


Založen: 14.9.2009
Příspěvky: 4030
Bydliště: Dedina za Brnem :P

PříspěvekZaslal: čt leden 21, 2016 5:04 pm    Předmět: Citovat

Jestli ten pytlik vypada takhle: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51mjXQplevL.jpg tak bych to asi neriskovala, moc informaci jsem o tehle henne nenasla, ale pokud se oznacuje jako "brown" predpokladam ze obsahuje indigo a ze to nechces.

Mnohem vetsi sluzbu ti prokaze kombinace bodyartquality henny (Lamda, eventualne klidne i Hennecolor, Lush, Khadi) v odstinu "medena" (resp "prirodni") smichane s Cassii (cassia obovata neboli Senna). Obecne ale henna vzdy barvi do jasne zrz.