Kérastase
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 19, 20, 21  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Dlouhevlasy.cz -> Šampóny a kosmetické řady
 Vložte téma mezi Oblíbené&sid=b5820c76108b37bd46116897c085fd16Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Anonymní






PříspěvekZaslal: ne září 03, 2006 8:47 am    Předmět: Kérastase Citovat

Já jsem si taky kupovala z drogerie a jelikož jsem byls taky nespokojená tak jsem ¨v červenci koupila Kerastase-šamponovou lázen,balzam,kuru na konečky a olej pro rozevláté vlasy.A vše mi stálo přes 3000.A musim říct že jsem s tim moc spokojená.Ty peníze za to stály.Vlasy jsou hladký a lesklý.A ještě lepší je REDKEN:
Návrat nahoru
MIMISEK
>RADA STARŠÍCH<


Založen: 23.8.2006
Příspěvky: 832

PříspěvekZaslal: ne září 03, 2006 3:22 pm    Předmět: Citovat

Protože studuji, tak ,mně na kosmetiku ze salonů nezbývá, ale vyhovují mi i z drogerie... a taky je střídám...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jana
81-160
81-160


Založen: 14.4.2006
Příspěvky: 103

PříspěvekZaslal: ne září 03, 2006 7:03 pm    Předmět: Citovat

No a ja zase nabyvam dojmu, ze to jsou vyhozene penize.Kerasrase sampon mi vydrzel z bidou dva mesice, kura padla daleko driv.Taky se mi zda, ze tak drahe je to spis kvuli znacce.Navic vlas je vlastne mrtvi,tezko rict jestli si s tech samponu atd neco vezme.Spis to jen uhladi povrch.Asi budu radej investovat do nejakych vitaminu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Anonymní
Anonymní





PříspěvekZaslal: pá září 15, 2006 6:24 pm    Předmět: Citovat

Prosim vás každá "in" kadeřnice vám řekne že nejlepší je americká vlasová kosmetika Redken(hollywoodslá kosmetika)a druhá nejlepší vlasová kosmetika na světě je Kérastase.A obojí je k dostání u dobré kadeřnice.
Návrat nahoru
Anonymní






PříspěvekZaslal: st září 20, 2006 12:06 pm    Předmět: Citovat