Jaký problém řešit?

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Dlouhevlasy.cz -> Jste u nás noví? Představte se, zeptejte se, uvolněte se :)
 Vložte téma mezi Oblíbené&sid=4b64461362ce80ac1a5f7762955eef20Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
MonikaDominika
0-7
0-7


Založen: 2.9.2017
Příspěvky: 1

PříspěvekZaslal: so září 02, 2017 12:25 pm    Předmět: Jaký problém řešit? Citovat

S vlasy se trápím už dlouho a tak se sama divím, že jsem se zaregistrovala až nyní.

Celý život jsem měla dlouhé vlasy do pasu, nedávno jsem si je nechala zkrátit po ramena. Musím říct, že jsem se o ně nikdy nijak zvlášť nestarala, většinou nepoužívám ani kondicionér a popravdě, i výběr šamponu zanedbávám a používám ne úplně správné. Takže v tomhle jsem opravdu nováček.

Můj problém je, že si nijak nedokážu vlasy diagnostikovat. Vím, že mám mastící se řídké vlasy, k tomu taky citlivou pokožku (pořád mám pocity svědění, tvoří se mi tam malé pupínky..), vlasy mi dost padají, jsou nepoddajné, bez lesku a bez života. A teď - co z těch problémů řešit? Jakou kosmetiku používat - pro mastící se vlasy, pro objem, pro nepoddajné vlasy, pro lesk, nebo jiný...? Nemluvě o tom, že si samozřejmě nevím rady ani se značkou. A stačí používat jen šampon, kondicionér a olej na vlasy?

Jinak ale své vlasy moc neumím pojmenovat. Připadají mi jemné, ale zároveň "tvrdé" - a to je přece nesmysl. Taky bez objemu, ale poletující. A tak... Jak mám vlastně vědět, na co se zaměřit, jakou kosmetiku používat, jak o vlasy pečovat?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wnaty
81-160
81-160


Založen: 13.4.2016
Příspěvky: 131

PříspěvekZaslal: so září 02, 2017 7:10 pm    Předmět: Citovat