Klub: Chceme schudnúť!
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 148, 149, 150
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Dlouhevlasy.cz -> Krása, móda, zdraví + strava
 Vložte téma mezi Oblíbené&sid=49d45ca5b95c555cc46149ec368d34aeZobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Tekoa
21-40
21-40


Založen: 4.8.2015
Příspěvky: 29

PříspěvekZaslal: ne únor 18, 2018 12:38 pm    Předmět: Citovat

Zdravím, ráda bych tohle téma zase oživila. Padli tu zmínky o cvičení s Jilian, já si prošla celou 30 denní výzvou, ale výsledky prakticky žádné (ani jedno kilo dolů!!)... Nenapadá někoho, čím to může být? Nejím nijak nezdravě... Crying or Very sad
Nebo nevíte někdo o nějakém dalším, podobném cvičení? Ideálně něco, u čeho se tolik nedupe, za těch třicet dní si u mě dvakrát byla stěžovat sousedka Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ilona
***moderátorka***


Založen: 13.10.2006
Příspěvky: 7439

PříspěvekZaslal: ne únor 18, 2018 12:49 pm    Předmět: Citovat

Osobní zkušenost nemám, ale dcera i neteř podle Jilian cvičí, vysledky jsou viditelné, ale ony to ještě spojily s jidelníčkem...nejaka 30 denni vyzva na FB, mam pocit, že ten jídelníček stojí kolem stovky.
Je pravda, že cvičí o dost déle,myslím, že rok to bude, ale neteř ma ted skvělou postavu, i ty břišaky se jí rysují. Dcera poslední pulrok cvičí už spíš hotjogu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Titania
~ Strážkyně tématu ~


Založen: 13.12.2007
Příspěvky: 4060

PříspěvekZaslal: ne únor 18, 2018 6:26 pm    Předmět: Citovat

Já s Jillian cvičila zezačátku (a pak jsem si asi před rokem dala její BodyShred, což je ale fakt maso). Váhově jsem nijak extra rychle dolů nešla(ale jednak jsem začínala ve čtyřiceti, jednak jsem trochu bojovala se zpomaleným metabolismem, jednak jsem nezačínala z nadváhy a to se vždycky hubne celkem pomalu) ale míry dolů docela šly a tělo během měsíce a půl viditelně zpevnilo.
A hlavně jsem díky Jillian získala fyzičku na další cvičení, pak jsem dělala hodně Rutinu (tehdy zadarmo, dneska placená, ale ne žádné horentní sumy a je pořád hodně dobrá), a posléze jsem ji začala střídat se Zuzkou Light. Ta už má teď většinu cvičení taky placených, ale na youtube je spousta jejích ZWOW sestav, stačí si vybrat. (akorát bacha, první tři jsou dost masakr), není úplně dobrej nápad s nima začínat.
A pak sem tam cvičím s Melissou Bender - taky je něco na Youtube, ale především má s manželem vlastní stránky. Tam je to taky zadarmo. A taky dost dobrý. A příjemné sestavy ma na Youtube i Christina Salus, i když teď v poslední době už přešla hodně na posilování s těžšími váhami (což já moc nemůžu) - ale i těch starších sestav je tam dost výběr a minimálně pár jich tam má "tichých".
K tomu skákání - ono většina těch věcí jde modifikovat tak, aby se neskákalo, ale holt to pak není tak účinný. Já se sousedama celkem vycházím, ale taky cvičím zásadně bosa a na podložce, která je tlustá alespoň půl centimetru (teď mám 0,7). Ale je hodně potřeba hlídat si "měkčené" dopady a hlavně nepadat na paty.
A jinak u té Jillian taky záleží, kterej z jejích programů cvičíš - třeba Ripped in 30 mi přišlo lepší a účinnější než 30 Day Shred (a podle mě i trochu těžší), ráda jsem si cvičívala její nedupací No More Trouble Zones (ale to už dneska vůbec necejtím, navíc bez těch bloků kardia mi to přijde zbytečně dlouhý a málo účinný - ale možná to někdy zkusím s pořádnejma činkama, to by mi tu tepovku mohlo zvednout dostatečně). A ani její ostatní programy, co jsem vyzkoušela, nebyly zlý. Nejvíc jsem si teda asi užila ten Body Shread, ale to už je fakt drsárna pro lidi, kteří jsou ve fakt dobrý kondici (když jsm to dělala, byla jsem v nejlepší formě svého života, a stejně jsem u toho málem vypustila duši a dost cviků jsem musela dělat v nějaký lehčí verzi). Každopádně se ráda vracím k jejím Yoga Meltdown - ale to asi vyloženě na hubnutí moc není, já si to dávám spíš jako udržovačku, když na mě něco leze, takže nechci cvičit naplno ale není mi zase tak blbě, abych necvičila vůbec.
Nicméně hubnutí je samozřejmě z 80 procent jídelníček. Já třeba patřím k lidem, který museli o něco zvětšit celkovej kalorickej příjem, a hodně mi pomohlo ubrat sacharidy (fakt jsem jich předtím měla moc) a přidat tuky a hlavně bílkoviny. A taky mi pomohlo vyprdnout se na tehdy omílanou moudrost o tom, jak je nutný jíst pět menších porcí denně, daleko víc mi vyhovuje naprat do sebe celý denní příjem ve dvou až třech jídlech, abych měla pocit sytosti. A když jsem fakt chtěla hubnout, dodržovala jsem "přerušovanej půst" 14/10 (tj 14 hodin denně bez jídla, v těch zbylých deseti do sebe dostat celej kalorickej příjem) - ale při udržování už to tak nehrotím. Asi nejdůležitější fakt bylo ubrat ty sacharidy a přidat bílkoviny. Hodně mi v tomhle pomohly stránky kaloricketabulky, sice jsem si nevydržela psát jídla nijak extra dlouho, ale i za ty zhruba tři týdny jsem si udělala slušný obrázek o tom, co dělám špatně, kde bych měla přidat a kde ubrat. Něco podobného má i Stob klub, ale tehdy mi přišlo, že tam mají až moc nízké příjmy kalorií a hůř spočítané sportovní aktivity - jenže to už je nějakých pět let, od té doby se to nejspíš změnilo.
Uff, jsem se nějak rozkecala - doufám, že alespoň některá z těch informací Ti pomůže.

Každopádně přeju hodně zdaru!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
verunacek
21-40
21-40


Založen: 18.1.2017
Příspěvky: 27
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po únor 19, 2018 9:26 am    Předmět: Citovat

Tekoa napsal:
Zdravím, ráda bych tohle téma zase oživila. Padli tu zmínky o cvičení s Jilian, já si prošla celou 30 denní výzvou, ale výsledky prakticky žádné (ani jedno kilo dolů!!)... Nenapadá někoho, čím to může být? Nejím nijak nezdravě... Crying or Very sad
Nebo nevíte někdo o nějakém dalším, podobném cvičení? Ideálně něco, u čeho se tolik nedupe, za těch třicet dní si u mě dvakrát byla stěžovat sousedka Very Happy


Jillian je pro organismus dobrý šok. Přijde mi, že to hodně posune lidi, kteří nikdy nic moc nedělali. Za svůj život jsem jela různé programy od Jillian, ale došlo spíš jen ke zpevnění.
Pokud chceš zkusit něco drsnějšího stále v tomto směru, tak doporučuju Boba Harpera. Je to víceméně totéž, jen náročnější, delší...zas se to necvičí denně a jsou tam fakt vtipný hlášky.

Osobně se mi ale víc osvědčily základní silové cviky s minimem kardia(hrazda, kliky, dřepy, výpady, mrtvý tah) a kardio zvlášť. 2x týdně vršek těla, 2x týdně spodek. Vršek dávám náročnější (větší zátěž a méně opakování), spodek lehčí (malá náročnost, ale víc opakování). Posílily mi tak záda a ruce a zhubnula jsem na stehnech. Zadek zůstal stejný, ale konzistencí už to není kupa tuku, ale sval.

S jídlem souhlasím s Titanií- dělá to nejvíc. U mě ubrání sacharidů a přidání tuků a bílkovin bylo životní rozhodnutí. Mimo tvarování postavy, splasknutí břicha atd, benefity jako lepší regenerace, menší únava, rychlý růst vlasů.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Titania
~ Strážkyně tématu ~


Založen: 13.12.2007
Příspěvky: 4060

PříspěvekZaslal: po únor 19, 2018 10:08 am    Předmět: Citovat

Týjo,Verunacku, hrazdu fakt závidím! Já se k ní dostanu nanejvejš jednou tejdně na tanečním tréninku (a tam nemám co blbnout na hrazdě, takže si vždycky ukradnu akorát chvilku). A doma prostě není kam pověsit. Ale tak už jsem se smířila, že pořádnej shyb (a taky pistolovej dřep) se naučím asi až v příštím životě.

Jinak Bob je taky dobrej (i když jsem s ním toho moc nenacvičila, nějak mě v tý fázi největšího cvičení a hledání víceméně minul, takže jsem vyzkoušela jen pár sestav na zpestření), jak jsem na něj mohla zapomenout. Případně Insanity, ale to teda na mě bylo až moc o život (mám trochu arytmii, takže občas musím dělat pauzy i Zuzky Light a dalších HIITovek) a skákalo se tam hodně. A docela pěkný cvičení má i Tony Horton. A nesmím zapomenout na Tatianu a její Loving fit - ta má hodně posilovací (na moji výkonnost ted až moc Wink, ale třeba jsem jen natrefila na drakoničtější sestavy). A určitě je spousta dalších, já jsem v poslední době dost zastydla, jak není čas, tak si jedu to, co už mám stažený/rozepsaný (a mám k tomu zapsaný i svoje starý výsledky, abych mohla srovnávat, nakolik to se mnou jde nebo nejde z kopce). A hlavně už si ze svých oblíbených cviků a kombinací sestavuju vlastní programy podle nálady.
Jinak většinou cardio a posilko rovnou kombinuju, ale posledních pár měsíců častěji zařazuji i čistě posilovací sestavy, ale spíš proto, že mám nějaký vleklý zdravotní problémy a občas vím, že bych cardio fakt neudejchala(teda patřím k těm, kteří říkají cardio tomu, když se dostávají na co nejvyšší tepovku, ne takovejm těm delším aktivitám při tepovce od kolem 120-140, podle mě je v tý terminologii trochu bordel). Ale jinak na mě vždycky zabíraly spíš HIIT - i když asi hlavně v tom smyslu, že jsou krátký, takže jsem se k nim dokopala nejčastěji, žádný výmluvy, že dneska není čas Wink. Delší posilko (tím myslím víc než 40 minut čistýho cvičení bez zahřívání a strečinku) stíhám fakt výjimečně. A ani v začátcích mi to moc nevyhovovalo, protože když jsem jela fakt naplno, tak jsem se regenerovala natolik dlouho, že bych jedny partie zvládala cvičit tak jednou za tejden. (Holt ektomorf, a eště přestárlej, no).Ale tohle je fakt hodně individuální.
A pod to zlepšením všeho možnýho po snížení sacharidů a přidání bílkovin a tuků se můžu podepsat, ani u mě se to neprojevilo jenom na hubnutí. I když zrovna vlasy jsem teda nepozorovala. Wink
Ono je asi fakt nejlepší chvíli hledat a vyzkoušet různý styly, najít si, co člověku vyhovuje nejlíp. A taky se mi osvědčilo ty typy aktivit alespoň občas prostřídat, aby si tělo tak úplně nezvyklo jenom na jeden typ zátěže.Každopádně Jillian považuju za dobrej začátek. Sice jsem s ní nezačínala od nuly (léta dělám irský tance a pilates, v době, kdy jsem s Jillian začínala, jsem navíc šermovala a chodila na aerobic), ale i tak se mi s ní kondice fakt zlepšila a to formování postavy mi nastartovala, mohla jsem se od toho odrazit a najít něco, co mi sedlo líp.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Portos
1201-2400. Guru II. kategorie
1201-2400. Guru II. kategorie


Založen: 12.2.2015
Příspěvky: 1533

PříspěvekZaslal: po únor 19, 2018 10:27 am    Předmět: Citovat

Ohledně jídelníčku doporučuju Antonii Mačingovou. Ono to víceméně je o ubrání sacharidů a přidání bílkovin a tuků (a hlavně zeleniny), ale má tam myslím 30denní očistný program a pak spoustu zajímavých receptů, takže ta změna jídelníčku tolik nebolí. Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Titania
~ Strážkyně tématu ~


Založen: 13.12.2007
Příspěvky: 4060

PříspěvekZaslal: po únor 19, 2018 3:26 pm    Předmět: Citovat

Fakt je Mačingová dobrá? Já ji teda na vlastní kůži nezkoušela a jenom jsem to kdysi tak prolítla, ale přišlo mi, že kdybych chtěla v relativně krátký době přijít o veškerou pracně nabytou svalovou hmotu a zadělat si na pořádnej jojo efekt, tak tohle by byla celkem dobrá cesta. Přišlo mi to s bílkovinama hodně poddimenzovaný a sacharidů je tam zase strašně moc. A taky u mě fungoval předsudek, že jakmile někde vidím, že někdo doporučuje nějakej nízkotučnej mlíčnej výrobek, tak už mu tak nějak nevěřím ani "dobrý den". Ale zajímala jsem se o to už dávno, třeba to Mačingová od tý doby nějak vylepšila.
Ale na mě tyhle nárazový diety a detoxy obecně nikdy moc nefungovaly, spíš jsem šla cestou celkově změněnýho jídelníčku s víc bílkovinama, ale bez extrémů s tím, že jediný úplně zakázaný potraviny jsou ty, který mi vyloženě nechutnaj nebo na který mám alergii. Akorát že holt mám potraviny, který si musím trochu "zasloužit" a snažím se nepřehánět to se sacharidama ve dny, kdy netrénuju. Ani každodenně tak úplně nedodržuju kalorie, někdy mám víc, někdy míň, spíš to beru tak globálně - aby to nebylo dlouhodobě moc nebo málo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Portos
1201-2400. Guru II. kategorie
1201-2400. Guru II. kategorie


Založen: 12.2.2015
Příspěvky: 1533

PříspěvekZaslal: út únor 20, 2018 12:32 pm    Předmět: Citovat

Ona má ten očistný program, který je opravdu takový chudší. Ale potom tam jsou spíš různé recepty, kterými se dá inspirovat (resp. tak jsem to bral). Samozřejmě se to nedá dodržet doslova. Např. nesdílím její zálibu v sójové omáčce a dokořenit je to třeba taky úpně jinak.
Ale ta její jablka s mrkví k snídani jsou skvělá (a obecně jsem si díky ní potvrdil, že k snídani potřebuju jedině ovoce). Pak třeba ,,boršč" a některé další věci - je to výborné, a když si k tomu dám třeba kus sýra, tak tomu nic nechybí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Titania
~ Strážkyně tématu ~


Založen: 13.12.2007
Příspěvky: 4060

PříspěvekZaslal: út únor 20, 2018 10:01 pm    Předmět: Citovat

Aha, díky za bližší info. Trochu jsem na to ještě koukla - tak jak to píše, to pro mě asi fakt moc není, leda s nějakým tím doplněním sýrama a dalšíma bílkovinama. Ale tím neřikám, že je to obecně špatný - jsou lidi, který jsou "sacharidovější" než já.
A teda taky ze mě mluví to, že já se do značný míry tak, jak ona píše, docela dlouho stravovala tak nějak sama od sebe. A celkem to fungovalo - teda přesně do doby, kdy jsem se začala víc a razantěji hejbat (do tý doby tak maximálně taichi, turistika, pilates, břišní tance, nic energičtějšího). S větší pohybovou aktivitou už to začlo bejt horší a jenom navyšování porcí nepomohlo, spíš jsem si tím zadělala na zažívací problémy, prostě bylo potřeba překopat skladbu jídelníčku a ty bílkoviny a tuky fakt o dost přidat. (ale zeleniny teda pořád jím kvanta, akorát k ní zpravidla přikusuju kus sejra nebo flák masa či pár vajec).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 148, 149, 150

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.