Odpadnute vlasy

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Dlouhevlasy.cz -> Jste u nás noví? Představte se, zeptejte se, uvolněte se :)
 Vložte téma mezi Oblíbené&sid=a930fc1bb4ed7acd9a597c9466d90825Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Nikolani
0-7
0-7


Založen: 30.4.2018
Příspěvky: 1

PříspěvekZaslal: čt květen 03, 2018 3:49 pm    Předmět: Odpadnute vlasy Citovat

Ahojte.. stala sa mi taka neprijemna vec ze mi v priebehu liecby roacutanom odpadol na temeni pas vlasov. Neviem ako inak to nazvat proste tam kde boli dlhe vlasy su tak 7 centimetrove zvysky vlasov. Kozna mi povedala ze sa s tym nestretla pri roacutane, kadernicka zas ze to je z toho.. kazdopadne je to.hrozne a nechcem aby sa to rozsirovalo. Okrem toho mam vlasy neskutocne suche, na dotyk su jak umele.. ak mate nejake rady a tipy co by mi mohlo pomoct sem s nimi. Dakujem
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Portos
1201-2400. Guru II. kategorie
1201-2400. Guru II. kategorie


Založen: 12.2.2015
Příspěvky: 1533

PříspěvekZaslal: čt květen 03, 2018 4:25 pm    Předmět: Citovat

Vlas roste z hlavy, takže pokud ti 7 cm zbylo, roacutan za to přímo nemůže. Spíš bych si tipl, že léčba vlasy vysušila a z toho se pak ulámaly.
Zkus hydratovat, jak jen to půjde. Třeba jogurtem.

P.S.: Té chybové hlášky po odeslání příspěvku si nevšímej - odešle se to bez problémů.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Proxim
81-160
81-160


Založen: 25.1.2016
Příspěvky: 135

PříspěvekZaslal: čt květen 03, 2018 4:40 pm    Předmět: Citovat

Jak píše Portos, léky, výživa a podobně ovlivňují růst během jejich užívání a chvíli po něm, na to, co už na hlavě je vliv nemají.
Hydratace vysušeným vlasům určitě pomůže, taktéž šetrné zacházení (bez hrubého česání, fénování horkým vzduchem, odbarvování a podobných záležitostí) může zamezit dalšímu poškozování.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Slavinka
161-320
161-320


Založen: 29.6.2013
Příspěvky: 259

PříspěvekZaslal: ne květen 06, 2018 6:45 pm    Předmět: Citovat

Roaccutane je odporná a agresívna vec, ktorá má neskutočne veľa vedľajších účinkov na celé telo, čiže bohužiaľ aj na vlasy...Hydratuj čo najviac sa len dá a buď šetrná, hneď ako liečbu ukončiš by sa to malo vrátiť do normálu. Držím palce!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.