mám se stydět za barvené vlasy?
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Dlouhevlasy.cz -> Jste u nás noví? Představte se, zeptejte se, uvolněte se :)
 Vložte téma mezi Oblíbené&sid=33aa573c9789801c5221ea3776393144Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
katul
321-600
321-600


Založen: 14.1.2009
Příspěvky: 321

PříspěvekZaslal: pá leden 16, 2009 2:25 pm    Předmět: mám se stydět za barvené vlasy? Citovat

Jsem nováček a na začátek se sluší říct, že mi tenhle server, co se týče rad a nápadů přijde naprosto super. Pesimistická ale v jednom ohledu být musím - barvy a chemie - je to snad tabu nebo slovo-které-se-nesmí-vyslovit? Při pročítání některých diskuzí, a že už jsem tady strávila pěknou řádku hodin, možná už i dní Very Happy , mi to tak bohužel připadá. O své vlasy se snažím pečovat maximálně, i když vždy je co zlepšovat Laughing , ale sdílet rady ohledně melírů, sestřihů a péče se tady dá velmi těžko, jelikož se mi zdá, že všechny razíte striktně přírodní cestu. Ještě chci poznamenat, že nepatřím do již zmíněné škatulky "elsévka",ale že jsem prostě normální holka, co používá šampony na trhu běžně dostupné, má ve vlasech melíry, vlasy si češe mokré a délka vlasů ke kolenům se jí příliš nepáčí. Tak a teď mě ukamenujte, ale prostě jsem chtěla vyjádřit svůj názor na to, jak na mě zdejší příspěvky a prostředí působí Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
*
>RADA STARŠÍCH<


Založen: 26.3.2008
Příspěvky: 5571

PříspěvekZaslal: pá leden 16, 2009 2:39 pm    Předmět: Citovat

ahoj vítej.