|
✿
|
Autor |
Zpráva |
JarkaR24 41-80

|
Zaslal: so leden 10, 2009 9:37 am Předmět: Zdravím Vás |
|
|
Přeji pěkný den.
Nějak se začít musí, tak tedy... Pracuji jako učitelka AJ, při dálkovém studiu.Charakterizovala bych se jako: Víra v Dobro, Víra v život, zájem o přírodu, les, historii.
Jinak, jak jsem se dostala na tyhle stránky. Mám ráda neobvyklé, nekonvenční a umělecké práce, zajímaly mě historické účesy, a tak jsem tady
Bylo by záhodno, říct něco o svých vlasech... Do půli zad, kudrnaté, ohledně barvy - nějaký hnědozrz, ničím nebarvené.
Stačí to?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
* >RADA STARŠÍCH<

|
Zaslal: so leden 10, 2009 11:32 am Předmět: |
|
|
Ahoj Jarko, stačí to bohatě
Takže další kudrnatá holka do naší party, navíc hnědozrz, já sem snad přestanu chodit, abych se neukousala závistí.
Podle toho, jak ses popsala, bych řekla, že perfektně zapadneš. Tak doufám, že se nepletu, že se ti unás bude líbit a najdeš tu všechno, co potřebuješ a co tě zajímá. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
Titania ~ Strážkyně tématu ~

|
Zaslal: so leden 10, 2009 12:15 pm Předmět: |
|
|
Vítej u nás! Taky bych řekla, že sem v pohodě zapadneš . Jenom pozor, je to tu silně návykový! Každopádně přeju, ať se Ti u nás líbí!  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
Kikuška 601-1200. Guru III. kategorie

|
Zaslal: so leden 10, 2009 12:39 pm Předmět: tak to je supr |
|
|
vítej mezi námi vlasomilkami  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
JarkaR24 41-80

|
Zaslal: ne leden 11, 2009 11:08 am Předmět: Děkuji |
|
|
Díky všem za milé přivítání.
Dano, mrkla jsem se ti s dovolením do galerie, a musím říct, že to spíš já "závidím". Jak dlouho ti rostly, tak úžasně dlouhé vlasy?
Brzo se sem pokusím hodit taky své fotky. Snad to zvládnu, já a technika nemáme ten nejlepší vztah...  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
Kikuška 601-1200. Guru III. kategorie

|
Zaslal: ne leden 11, 2009 11:18 am Předmět: Re: Děkuji |
|
|
JarkaR24 napsal: | Díky všem za milé přivítání.