Tak tedy ahoj všichni :-)

 
Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Dlouhevlasy.cz -> Jste u nás noví? Představte se, zeptejte se, uvolněte se :)
 Vložte téma mezi Oblíbené&sid=daa5cd017e727a7f38f3954f0b7a60bdZobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Lady Drace
161-320
161-320


Založen: 27.9.2009
Příspěvky: 247

PříspěvekZaslal: ne září 27, 2009 6:56 pm    Předmět: Tak tedy ahoj všichni :-) Citovat

Zdravím všechny milovníky krásných vlasů, napíšu něco o sobě ať se nebavíte jen s fotkou Smile Je mi 21 let, studuji v Brně práva, která mne nebaví a uvažuji o změně Wink Bydlím tady od malička, nyní sama jenom se svým milovaným pejskem, fenečkou vipeta Angie. Mým velkým koníčkem jsou parfémy, jinak tanec, knihy, móda, kosmetika, příroda a ono něco mezi nebem a zemí. Zaregistrovat jsem se rozhodla, protože jsou tu úžasné články (a krásné dlouhé vlasy jsou jedním z mých cílů) a z různých zdrojů jsem se doslechla, že je tady na fóru přátelská atmosféra bez urážek, což je na internetu vzácnost. Jsem moc ráda, že tady mohu být!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Luky
161-320
161-320


Založen: 5.8.2009
Příspěvky: 205

PříspěvekZaslal: ne září 27, 2009 7:11 pm    Předmět: Re: Tak tedy ahoj všichni :-) Citovat

Lady Drace napsal: