|
✿
|
Který "směr" studujete? |
humanitní (historie...) |
|
43% |
[ 59 ] |
matematický/fyzikální/chemický |
|
22% |
[ 30 ] |
pedagogický |
|
14% |
[ 20 ] |
ekonomie |
|
19% |
[ 26 ] |
zdravotní obor |
|
0% |
[ 1 ] |
|
Celkem hlasů : 136 |
|
Autor |
Zpráva |
Caithlin ***moderátorka***

|
Zaslal: po srpen 02, 2010 2:04 pm Předmět: Co studujete? |
|
|
Nemůžu se pořád rozhodnout kam dál na školu a myslím, že v tom určitě nejsem sama, tak proč se nezkusit inspirovat
Co studujete/studovali jste/ chcete studovat? Proč? Šli byste na stejný obor znovu? ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
psilocybe ~ Strážkyně tématu ~

|
Zaslal: po srpen 02, 2010 2:11 pm Předmět: |
|
|
Študujem biológiu, Bc. ako všeobecná biológia, a ďaľej by som chcela zoologiu (asi).
Bola to po gympli jediná možnosť kam isť, všetky ostatné som vylúčila. Inak si myslím že som sa nesekla, išla by som znovu. _________________ [img]http://www.TickerFactory.com/exercise/wOv1k7j/]

Naposledy upravil psilocybe dne po srpen 02, 2010 2:14 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
Chatny >RADA STARŠÍCH<

|
Zaslal: po srpen 02, 2010 2:12 pm Předmět: |
|
|
Pro mě chybí kolonka bohužel...
já studuju Veřejné zdravotnictví, a šla bych na to znovu, je to hodně podobný moji střední a jsou tam zajimavý předměty(až na chemii) no a taky my tahle škola k něčemu je(jak v současný práci tak i snad v budoucí) a hlavně pak budu moct jít konečně na moji vysněnou hygienu děti a dorost  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
Caithlin ***moderátorka***

|
Zaslal: po srpen 02, 2010 2:15 pm Předmět: |
|
|
Chatny napsal: | Pro mě chybí kolonka bohužel...
já studuju Veřejné zdravotnictví, a šla bych na to znovu, je to hodně podobný moji střední a jsou tam zajimavý předměty(až na chemii) no a taky my tahle škola k něčemu je(jak v současný práci tak i snad v budoucí) a hlavně pak budu moct jít konečně na moji vysněnou hygienu děti a dorost  |