Jsem nováček :)
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Dlouhevlasy.cz -> Jste u nás noví? Představte se, zeptejte se, uvolněte se :)
 Vložte téma mezi Oblíbené&sid=0e5c39875856209a8b3f6f2031ec9630Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Lucienne
8-20
8-20


Založen: 28.3.2009
Příspěvky: 18

PříspěvekZaslal: so září 25, 2010 10:53 am    Předmět: Jsem nováček :) Citovat

Ahoj všichni Smile

Jmenuju se Lucka, profil tu sice mám už přes rok, ale chodila jsem sem spíš anonymně okukovat a žasnout nad nádhernými vlasy všech členů s pocitem méněcennosti Embarassed . Studuju druhým rokem vysokou, pracuju a miluju čtení a jízdu na koni. Vlasy mám bohužel nedlouhé, jemné a zničené z barvení a následného odbarvení a melíru. Teď mám na zhruba třetině délky svojí přírodní barvu a zbytek je melír + taková podivná barva, co zůstala po odbarvení Mad . Ale doufám, že se někdy projeví péče, kterou jim teď věnuju a já se dočkám svého vysněného cíle - vlasů do pasu Wink .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Noroelle
41-80
41-80


Založen: 4.8.2010
Příspěvky: 64

PříspěvekZaslal: so září 25, 2010 1:44 pm    Předmět: Citovat

No ahoj, vítám Tě tu. Smile A což, vlásky se uzdraví, zde je mnoho návodů, receptů, popřípadě zkušených majitelů, kteří poradí. A přeji krásné dlouhé vlásky, mám podobný cíl jako ty. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lucienne
8-20
8-20


Založen: 28.3.2009
Příspěvky: 18

PříspěvekZaslal: so září 25, 2010 2:41 pm    Předmět: Citovat

Děkuju za přivítání Smile . Dala jsem jim zabrat Confused . Moje přírodní barva je taková tmavě blond až světle hnědá a celá léta jsem je ničila melírem, pak měla tmavě hnědé vlasy, které se mi přestaly líbit a přišlo na řadu odbarvení a melíry. Teď mají zhruba rok pokoj a bude trvat dlouho, než se dají dohromady..

Ale každopádně věřím, že nám to vyjde, chce to jen čas a pozitivní myšlení Cool .