Nová členka :)

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Dlouhevlasy.cz -> Jste u nás noví? Představte se, zeptejte se, uvolněte se :)
 Vložte téma mezi Oblíbené&sid=a4ed3273d6b46cfe577410e177e6a1c7Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Cataline
8-20
8-20


Založen: 7.11.2011
Příspěvky: 15

PříspěvekZaslal: st březen 21, 2012 8:58 pm    Předmět: Nová členka :) Citovat

Ahoj všem, sice jsem tu registrovaná už skoro půl roku, ale zatím jsem to tu jen okukovala, nasávala informace a do fora jsem zatím skoro nic nenapsala. Měla jsem zkrátka pocit, že mezi vás dlouhovlásky ještě tak nějak nepatřím. V tuhle chvíli teda už vím, jak to tu chodí a jako nováček snad nebudu dělat problémy:D Proto si myslím, že už bych se mohla představit a začlenit se mezi vás (jestli vám to nebude vadit). Tak tedy něco o mně. Jsem studentka čtyřletého gymnázia (zatím zdárně přežívajíci první ročník) a mám vlasy asi do pasu. V mém raném dětství (tak asi do šesti let) jsem měla dlouhé blonďaté vlasy nejméné do půl zad. Ale pak mě přestaly bavit a já jsem se téměř ze dne na den rozhodla je ostříhat úplně nakrátko. Tento sestřih jsem měla asi do druhé třídy a pak jsem si je zase postupně nechala dorůstat. V průběhu let jsem vystřídala nejrůznější sestřihy od mikáda až po různé postupky a o prázdninách 2009 jsem byla naposledy u kadeřnice (sestříhání, délka asi po lopatky). V té době jsem se o své vlasy nějak moc nezajímala, ale stejně mi vadilo, že mi to kadeřnice vždycky vzala víc něž jsem chtěla. A tak jsem si vždy tak jednou za půl roku nechala zastřihnout vlasy od mamky. Sice jsem si je nikdy nebarvila (prostě mi to přišlo pro vlasy špatné), ale ani jsem se o ně moc nestarala. Umývala jsem je šampony, které jsem si většinou vybírala podle obalu, vůně nebo reklamy a kondicionér jsem si dávala hlavně k pokožce hlavy:D Česala jsem se obyčejným plastovým hřebenem a to výhradně škubavými pohyby, aby to bylo rychle hotové. O nějakých silikonech jsem neměla ani