|
✿
|
Autor |
Zpráva |
seelya ***moderátorka***
Založen: 2.7.2011 Příspěvky: 2258
|
Zaslal: út únor 24, 2015 5:07 pm Předmět: |
|
|
vďaka za pomoc, to už snáď budem vedieť aj sama (a s návodom, samozrejme )
zatiaľ sa to vyriešilo tak, že brat vyhodil comodo a nahodil chrome, ale keď si nájdem čas, tak nahodím comodo nazad, chrome nemám veľmi v láske... _________________ Co víme o lásce? Láska je jako hruška. Hruška je sladká a má určitý tvar. Zkuste přesně definovat tvar hrušky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
Nicole >RADA STARŠÍCH<
Založen: 10.7.2008 Příspěvky: 6825
|
Zaslal: st březen 18, 2015 10:32 pm Předmět: |
|
|
Nestalo se vám někomu po poslední aktualizaci Windows, že se někam nemůžete připojit na server?
Mně nefunguje jeden konkrétní email na dvou počítačích na dvou IP adresách. Oba prošly aktualizací firewallu a jiných ve stejnou dobu a od té doby mi to nejde.
Normálně se na ten email přihlásím, čtu zprávy, ale nedovolí mi to je psát nebo posílat. Vždycky vyskočí rámeček, že není možné připojení k serveru. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
ilona ***moderátorka***
Založen: 13.10.2006 Příspěvky: 7425
|
Zaslal: čt březen 19, 2015 1:33 pm Předmět: |
|
|
Nicole napsal: | Nestalo se vám někomu po poslední aktualizaci Windows, že se někam nemůžete připojit na server?
Mně nefunguje jeden konkrétní email na dvou počítačích na dvou IP adresách. Oba prošly aktualizací firewallu a jiných ve stejnou dobu a od té doby mi to nejde.
Normálně se na ten email přihlásím, čtu zprávy, ale nedovolí mi to je psát nebo posílat. Vždycky vyskočí rámeček, že není možné připojení k serveru. |
Nám se doma polámal počítač - odešel jeden disk. Po opravě a nahrání všeho potřebného se nám asi dostala do počítače i ta vadná aktualizace - a počítač opět nejede - ale vůbec - zapne se, naběhne "cosik" divného a hotovo. Takže budeme muset znovu přeinstalovat ..... ach jo.
Bylo to myslím i na netu, že nějaká nová aktualizace je vadná. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
wensdy 1201-2400. Guru II. kategorie
Založen: 12.3.2013 Příspěvky: 2324
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
dude 41-80
Založen: 27.9.2008 Příspěvky: 49
|
Zaslal: čt březen 19, 2015 3:20 pm Předmět: |
|
|
Ještě že mám automatický aktualizace vypnutý |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
Nicole >RADA STARŠÍCH<
Založen: 10.7.2008 Příspěvky: 6825
|
Zaslal: čt březen 19, 2015 11:39 pm Předmět: |
|
|
Super
Zřejmě mě to nepostihlo tolik, protože na jednom počítači jsou XP a na druhém Vista. XP už dnes fungoval (tam jsou nastavené automat. aktualizace), ale Vista pořád nechce posílat emaily z dané schránky. Na Vistě nemám automat. aktualizace, protože mi to nehorázně zasí.alo počítač. Bohužel jsem se nechala v neděli nachytat na poplašný vykřičník u Firewallu, který řval, že můj počítač je v nebezpečí bez ochrany a aspoň danou aktualizaci jsem stáhla
Neexistuje nějaký způsob, jak v počítači nastavit výjimku pro daný server, kde je ta email schránka?
Naprosto mi to znemožňuje kontakt s klientem |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
dude 41-80
Založen: 27.9.2008 Příspěvky: 49
|
Zaslal: pá březen 20, 2015 12:08 am Předmět: |
|
|
Nicole napsal: | Super
Zřejmě mě to nepostihlo tolik, protože na jednom počítači jsou XP a na druhém Vista. XP už dnes fungoval (tam jsou nastavené automat. aktualizace), ale Vista pořád nechce posílat emaily z dané schránky. Na Vistě nemám automat. aktualizace, protože mi to nehorázně zasí.alo počítač. Bohužel jsem se nechala v neděli nachytat na poplašný vykřičník u Firewallu, který řval, že můj počítač je v nebezpečí bez ochrany a aspoň danou aktualizaci jsem stáhla
Neexistuje nějaký způsob, jak v počítači nastavit výjimku pro daný server, kde je ta email schránka?
Naprosto mi to znemožňuje kontakt s klientem |
A přes co posíláš maily ? přes nějakej program ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
Nicole >RADA STARŠÍCH<
Založen: 10.7.2008 Příspěvky: 6825
|
Zaslal: pá březen 20, 2015 9:18 am Předmět: |
|
|
Přes email klienta - funguje to současně jako intranet. Celá ta firma má emaily na stejném systému. (doméně/serveru?) Bohužel neznám správnou teminologii. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
dude 41-80
Založen: 27.9.2008 Příspěvky: 49
|
Zaslal: pá březen 20, 2015 9:55 am Předmět: |
|
|
Nicole napsal: | Přes email klienta - funguje to současně jako intranet. Celá ta firma má emaily na stejném systému. (doméně/serveru?) Bohužel neznám správnou teminologii. |
Zkušenosti mám jen s Outlookem od Mrkvosoftu Pokud to používáš v nějaké firmě, tak se tam poptej nějakého co má tu síť na starost ? On ti ten program znovu nastaví, nebo ti řekne adresy těch serverů pro přijímání a odesílání, pokud se ti záhadným způsobem vymazali.
Pokud dáš ve firewallu vyjímku pro daný program, mělo by to být otevřený pro všechny důležitý porty tuším. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
Nicole >RADA STARŠÍCH<
Založen: 10.7.2008 Příspěvky: 6825
|
Zaslal: pá březen 20, 2015 12:54 pm Předmět: |
|
|
Ach jo, bohužel tomu rozumím jak koza petrželi, takže jsem odkázaná na jejich servis desk. Který je v zahraničí a téměř nekomunikuje.
Tohle nenávidím! Potřebuju pracovat, chci pracovat, ale kvůli bandě "píp" z Mrvosoftu nemůžu.
Pardon, ale tohle už vážně překračuje meze mojí trpělivosti |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|
|
|